Меню услуг
Контакти
вул. Хмельницьке шосе, 13, оф. 101
(098) 254-43-47
9:00 – 18:00, без перерви
Вихідні: субота, неділя
Обслуговування господарської діяльності юридичних осіб та ФОП у Вінниці
Чим успішніше бізнес, тим більше ризики !

Ваша безпека – наша справа
Власники та керівники підприємств, які щоденно працюють над розвитком свого бізнесу, часто відкладають питання юридичного захисту «на потім». Однак в умовах українських реалій «потім» настає раптово: перевірка, арешт рахунків, обшук, вручення підозри.
Особливо вразливими є успішні компанії – останні найчастіше стають мішенню як з боку недобросовісних конкурентів, так і через зловживання повноваженнями окремими представниками контролюючих органів.
На жаль, практика свідчить, що понад 80% малого і середнього бізнесу в Україні зіштовхуються з кримінальним чи адміністративним переслідуванням. Податкові перевірки, запити слідчих, блокування рахунків – усе це здатне паралізувати діяльність підприємства.
Більшість звернень до адвокатів надходить уже після того, як перевірка почалася, а ще частіше – коли ситуація стала критичною.
Однак, ефективна правова допомога повинна починатися раніше: при реєстрації компанії, укладенні договорів, плануванні оптимізації, виборі форми господарювання, оскільки важливо попередити ризики, а не лише реагувати на їх наслідки.
Наші послуги для юридичних осіб та ФОП:
- Реєстрація та ліквідація юридичних осіб та ФОП
- Юридичний супровід суб’єктів господарювання
- Представлення інтересів у відносинах з державними органами
- Складання проектів договорів та ведення претензійної діяльності
- Підготовка позовних заяв, скарг та інших процесуальних документів
- Представництво інтересів у суді та господарських спорах
- Юридична допомога та консультації з питань господарського, податкового та митного права
- Реєстрація підприємств:
- Юридичний супровід створення юридичної особи та її державної реєстрації
- Складання засновницьких документів юридичної особи (розробка статутів, протоколів установчих зборів, протоколів оцінки майна тощо)
- Реєстрація змін до відомостей про підприємство, зміна установчих документів, а саме:
- Зміна найменування
- Зміна керівника
- Примусове виключення Засновника
- Зміна видів діяльності
- Зміна складу Засновників
- Зміна розміру Статутного капіталу
- Реєстрація, дочірніх підприємств, філій, представництв
- Реєстрація прав інтелектуальної власності, в тому числі реєстрація торгової марки
- Відновлення втрачених засновницьких документів
- Супровід купівлі-продажу корпоративних прав
Послуги у сфері ліцензування:
- Оформлення ліцензій в усіх сферах господарювання
- Оформлення ліцензійної картки
- Отримання патентів на здійснення певних видів підприємницької діяльності
У сфері страхування:
- Юридичний аналіз договорів страхування, підготовка та процедура укладання договорів страхування
- Стягнення страхового відшкодування в разі настання страхового випадку
У сфері будівництва:
- Підготовка дозвільної документації для ведення будівельних робіт
- Юридичний супровід підведення комунікацій (укладання договорів, підготовка документів для отримання дозволів)
- Реєстрація прав власності
- Отримання технічного паспорта на об’єкт нерухомості
Представлення інтересів підприємства в трудових спорах:
- Стягнення оплати за час вимушеного прогулу
- Поновлення працівника на роботі
- Визнання незаконним наказу про дисциплінарне стягнення
- Компенсація шкоди, завданої робітнику під час виконання трудових обов’язків
- Стягнення заробітної плати, невиплаченої при звільненні
- Стягнення заробітної платні за роботу у вихідні дні
- Відшкодування шкоди, завданої через втрату годувальника
Послуги, пов’язані з поточною господарською діяльністю:
- Консультації та допомога в господарській діяльності та оподаткуванні підприємців
- Представництво інтересів в державних органах, у співвідносинах іншими юридичними та фізичними особами
- Спори з податковими органами, оскарження податкових повідомлень-рішень
- Адміністративне оскарження рішень, дій або бездіяльності посадових осіб податкової інспекції у вищому за рангом податковому органі або в адміністративному суді
- Спори з суб’єктами владних повноважень (органами державної влади, митницею, пенсійними органами, іншими державними органами)
- Складання правових документів (наказів, доручень, актів, довідок, офіційних листів (відповідей на листи), звернень та інших офіційних документів, необхідних для ведення господарської діяльності підприємства
- Написання проектів господарських договорів, додатків до них, специфікацій, додаткових та/або попередніх документів про виконання зобов’язань
- Супровід ділових переговорів
- Складання договорів та угод цивільно-правового характеру, трудових договорів, розписок тощо
- Правова оцінка та аналіз договорів, наданих клієнтом
- Виїзд юриста до Замовника для надання консультацій під час перевірок податковими або правоохоронними органами
- Супровід у розв’язанні корпоративних спорів
- Юридичний супровід в отриманні ліцензій, дозволів, патентів
- Розробка кадрової документації:
- правила внутрішнього трудового розкладу
- посадові інструкції
- трудові договори
- колективні договори
- договори про матеріальну відповідальність
- положення про комерційну таємницю
ЮК «Шевчук та Партнери», зробить все можливе, щоб захистити Вас і Ваш бізнес!
Зв’язатися з нами Ви можете за телефоном: (098) 254-43-47 (також доступний зв’язок через месенджери) або електронною поштою: advokatshevchuk@gmail.com